Werk

Rebranding Shortlease Nederland

Persoonlijke mobiliteit in een razend tempo!

De nieuwe rebranding van Shortlease Nederland. Voor Shortlease Nederland hebben de complete merkstrategie en merkidentiteit flink aangepakt, allemaal met als doel om in de komende 5 jaar het meest toffe shortlease merk van Nederland te worden. Niet alleen hebben we Shortlease Nederland een frisse nieuwe look gegeven, maar ik heb ook de nieuwe homepage van de spiksplinternieuwe website ontworpen.

De hele visuele identiteit hebben we samengevat in een uitgebreid brandmanual van maar liefst 75 pagina’s. Hierin vind je alles wat je moet weten over het gebruik van ons logo, de typografie, kleuren, patronen, visuele elementen, icons, illustraties, ons social media grid en tal van andere visuele voorbeelden. Dit hebben we allemaal gedaan om onze nieuwe merkidentiteit op een knallende manier te presenteren en ervoor te zorgen dat het merk consistent herkenbaar blijft.

Opdrachtgever

Shortlease Nederland

Services

  • Merkstrategie
  • Merkidentiteit
  • Logo ontwerp
  • Website ontwerp
  • Grafische middelen

Benieuwd naar een van onze andere cases?

crossmenu