Werk

Rebranding Boer&Chef

Rebranding van coöperatieve groothandel naar een authentiek merk.

Voor de rebranding van Boer&Chef zijn we gestart met een boeiende merkstrategie sessie om de kernwaarden van Boer&Chef te ontrafelen en een nieuwe strategie te formuleren. Deze strategie vormde de leidraad voor de gehele rebranding van Boer&Chef. Van daaruit hebben we elk aspect van het merk onderzocht en verfijnd, beginnend bij de merknaam tot aan het logo, de huisstijl, de website en diverse grafische uitingen.

Het hart van de nieuwe Boer&Chef merkidentiteit is vastgelegd in een uitgebreide brandmanual, waarin de merkstrategie en merkidentiteit helder zijn uiteengezet. Het nieuwe logo straalt niet alleen frisheid uit, maar draagt ook de essentie van de missie: lokale, eerlijke en voedzame gerechten die het verhaal vertellen van herkomst, smaak, ecologische impact en gezondheidswaarde.

Opdrachtgever

Boer & Chef

Services

  • Merkstrategie
  • Merkidentiteit
  • Logo ontwerp
  • Website ontwerp
  • Grafische middelen
  • Website ontwerp

Benieuwd naar een van onze andere cases?

crossmenu